Sushi BonsaiSushi BonsaiHerenstraat 3203177459245 sterren na
2554 reviews
Herenstraat 32
Recente recensies van Sushi Bonsai
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Eric 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-9-2024
Janita5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer top! Heerlijke sushi en ruim binnen de verwachte bezorgtijd. Wij zijn heel tevreden en zullen zeker vaker bestellen. 20-9-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Ronald5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe kwaliteit van het eten was erg goed. Kleine tip: een sausje (bijv. Chili) bij de bittergarnituur zou het helemaal compleet maken!20-9-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Johan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceik wil op de site graag zien wat ik bestel maar sommige zaken hebben geen foto of staat niet goed beschreven. Verder prima!17-9-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Mathilde 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceGeen soja gember en wasabi bij de bestelling
En bij de opmerking hier nog om gevraagd Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-9-2024
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSushi bestelt om 8 uur, kwart voor 9 afhaaltijd, ik was er rond half 9, sushi was goed, vers en optijd klaar.12-9-2024
Dominique 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGood quality sushi and on time delivery.7-9-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
j5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke Sushi's. Netjes verzorgd en thuisbezorgd binnen de aangegeven tijd terwijl we iets verder weg wonen.7-9-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Liesbeth3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe zalm was deze keer niet de kwaliteit die we van hen gewend zijn. Er zaten harde, taaie stukjes in, die je bijna niet kon doorsnijden6-9-2024
Harm1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZelden zo'n zielloze sashimi en tempura gakregen. En je betaalt bezorgkosten, maar die gaan niet naar de bezorger. Het arme joch dan toch maar een fooitje gegeven.5-9-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Lisanne 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling ruim 50 minuten te laat gebracht. Kreeg geen belletje of iets, moest er zelf achteraan bellen.3-9-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Selma5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop het was super lekker. Alleen had om 18:15 uur besteld en zou voor 18:57 er zijn was het echt pas tegen 19:30 uur. Snap dat het druk is onderweg enzo maar de garnalen en de loempiaatjes waren wel koud. 2-9-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Klaas 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceChauffeur aardig, alleen bijna uur later eten gekregen na een telefoontje. (Waar de Chauffeur niks aan kan doen natuurlijk, wees de klant voor!!, bel de klant en zeg, sorry het is druk, het eten komt helaas later, wacht niet tot de klant zelf moet bellen.! 2de keer beter.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-9-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Bram5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-9-2024
Marcelle 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWas te laat en een gedeelte was vergeten. Dat deel kwam 45 min. later. Stukken sushi waren deze keer zo groot dat je ze amper in je mond kreeg. Heel verschil met hoge standaard normaal.31-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Sandra2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKip veel te lang gebakken waardoor erg taai en droog. Veel rijst, weinig groente. Vorige keer veel te veel Teriyaki saus en nu te weinig.30-8-2024
Corrinne 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHalf uur te laat en niet goed gekoeld. 28-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Nicai 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNormaal echt top en heerlijk goede kwaliteit maar deze keer was de tonijn echt niet oké hij was taai en slecht van smaak helaas. De rest was wel weer erg lekker26-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Johanna5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling wordt heel laat bezorgd. Moesten 2 uur en kwartier wachten.24-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Nanja5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten. Jammer dat bezorging zo lang duurde.24-8-2024
Carlie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceElke keer weer heerlijk, zowel de sushi als de pokébowls. Vers en smaakvol22-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Simone5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi, op tijd geleverd..een hele dikke prima👍20-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Eric5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker en VERS Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Jeannie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima service, heel lekker eten,goede kwaliteitDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Marja5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop! Heerlijke sushi 🍣 en wat tof dat het zelfs op de camping bezorgd wordt17-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Hendrik5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling werd bijna een uur later bezorgd, maar was het wachten zeker waard, het was heerlijk! 16-8-2024
Esther4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg service1,5 uur moeten wachten op bezorging. Wanneer je je bestelling volgt staat er is bezorgd. Na telefonisch contact wordt er gezegd dat de bezorgen net is vertrokken. Daarna nog 20 min geduurd. 15-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Maarten5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBezorger was onderuit gegaan met de scooter, kwam toch aan de deur om te zeggen dat we iets langer moesten wachten op de bestelling. Binnen een half uur alsnog onze bestelling bezorgd gekregen! Was weer heerlijk!12-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
josien5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoed en vers! Op tijd bezorgd en vriendelijk!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-8-2024
Jolanda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestellen, betalen en ophalen. makkelijker kan niet7-8-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Elles5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-8-2024
Joke2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceVandaag weer een ramp dag. Poke- bowl kip besteld. Wij kregen aangebrande kip en nog een portie zalm erbij gekwakt.
Allerlei haast fouten, waardoor de bestelling opeen anders blijkt te zijn.
Vorige bestelling zaken vergeten. Ik vrees dat de temperatuur te hoog is voor een correcte aflevering, jammer!31-7-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Esther 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWas echt slecht, niet zoals we gewend zijn. Bakken zaten niet vol. Er ontbraken ingedienten. We zouden een waardebon krijgen deze niet ontvangen. Had liever geld terug gehad 31-7-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Frank2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDat we iets langer moeten wachten op een zomerse dag geeft niet. Helaas kregen we (droge) kip in plaats van de bestelde gamba's. Erg jammer bij een pokebowl die altijd wat prijziger zijn. Porties zijn altijd wel redelijk riant.30-7-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Jacco2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestellen wel vaker bij Bonsai, kwaliteit holt achteruit. Vandaag overrijpe avocado’s in de sushi, Nori vellen die los hangen, sushi val uit elkaar
Wederom vandaag voor de zoveelste keer niet op tijd bezorgd, dat is de laatste weken meer regel dan uitzondering. Een belletje werd niet gewaardeerd. Voor ons waarschijnlijk wel de laatste keer geweest dat we hier besteld hebben, rijdt er volgende keer wel voor naar Veenendaal29-7-2024
Angeline4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten is heerlijk, we krijgen wel af en toe net iets anders dan we hebben besteld. Bijv. toch rijst pokébowl ipv met salade. 29-7-2024
Bart5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-7-2024