Sushi BonsaiSushi BonsaiHerenstraat 3203177459245 sterren na
2554 reviews
Herenstraat 32
Recente recensies van Sushi Bonsai
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Jessy4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Jolanda 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben heerlijk gegeten, bedankt en tot een volgende keer. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Ed3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Louis 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service17-2-2024
Debby5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeer heerlijk pokebowl gegeten, dit keer was het niet echt warm dat was wel jammer maar het smaakte weer lekker!16-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Maion5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekkere, verse sushi en mooi op tijd geleverd!! 14-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Eline5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet is heerlijk eten maar de bezorgtijd is echt lang. Veel langer dan de site aangeeft. Afgelopen x weer 1,5 uur moeten wachten. 12-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Eric5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling voor afhalen keurig op tijd klaar. Pokebowl royaal belegd. Topping verwisseld met die van partner, dit is uiteraard geen probleem.10-2-2024
Gert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke Sushi die we altijd bij hun halen. Absoluut voor herhaling vatbaar. 9-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Arlène 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi niks op aan te merken. Bezorging aardig en op tijd! 8-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Annette3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVoor de zoveelste keer wéér te laat bezorgd waardoor loempia's en kipspiesjes lauw waren. Bezorger kon het adres niet vinden gaf hij als reden van de late bezorging aan?!?6-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Marlies5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-2-2024
Eric5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSinds lange tijd weer eens besteld. Kwaliteit is altijd goed geweest, echter zat de laatste tijd niet altijd in de pokebowl wat we hadden besteld, dat stoorde ons.
Tevens duurde het bezorgen vaak ook erg lang. Dit keer was alles zoals ik verwacht; we kregen wat we bestelden en het was ruim sneller dan de aangegeven 45 minuten, blij mee!2-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Ellen2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas is dit de laatste keer dat ik bij jullie heb besteld. Ik bestelde Poké Bowl en daarvan was de kip verbrand. Ik heb wel nieuwe gekregen maar ik vind de kwaliteit flink achteruit gegaan. Jammer! 1-2-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Johnny 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was een half uur te laat.31-1-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Julie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-1-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
M. 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service27-1-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Margreet 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBezorgen duurde wel lang, op tijd bestellen dus.27-1-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Thea1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij hebben u een persoonlijke beoordeling gestuurd , als even wakker te worden, niet te blijven hangen in u creativiteit 27-1-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Annette4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBeetje jammer dat er maar een heel klein flesje soja bij de sushi zit. En de loempia’s waren koud en slap. En dat is niet de 1e keer…26-1-2024
Nadia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe sushi is altijd lekker en vers, super vriendelijk personeel ook.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-1-2024
Majid5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOp de afgesproken tijd was het het klaar om opgehaald te worden.
Alles was weer vers en lekker. 18-1-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Hanane 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas de laatste keren is echt minder geworden!!!!!11-1-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
G5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel, goed gevuld en mooie porties! 11-1-2024
Joyce 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe poke bowls zijn de beste uit de omgeving
, heerlijk!!10-1-2024
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Peter4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNetjes optijd, dat mag ook wel als je om 3 uur je bestelling doet. Verder was de sushi top!9-1-2024
Maaike4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePrima sushi, op tijd klaar en gemakkelijk opgehaald. De hoeveelheid saus op sommige sushi was nogal ruim en mag wat minder, dat overheerste nogal 28-12-2023
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Irma 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker gegeten. Zelfs wat verder uit de buurt super op tijd. Dankjewel 28-12-2023
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Wouter 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSushi was erg lekker en perfect optijd bezorgd. Twee sushi boxen besteld met de vraag of één box zonder avocado gemaakt kon worden ivm een allergie, helaas werden beide boxen bezorgd zonder avocado dus dat was het enige minpuntje.23-12-2023
Roy4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service1 ster voor het bezorgen omdat het pas na 2 uur kwam, terwijl het binnen 50 minuten verwacht was volgens de site. Ik snap heus wel dat het iets uit kan lopen, maar dit is te veel. En dit was niet de eerste keer, dus wees dan gewoon wat eerlijker/realistischer in jullie communicatie over de bezorgtijd. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-12-2023
Pascale5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe bestellen vaker bij Bonsai en zijn erg enthousiast. Let wel op.. Ze zijn vaak wat aan de vroege kant. Meestal fijn.. Maar wel iets om rekening mee te houden.15-12-2023
Chantal5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten, op tijd bezorgd, verse sushi! Bestelling plaatsen verliep niet helemaal soepel.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-12-2023
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Eveline5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben weer genoten van de heerlijke sushi van Bonsai Rhenen! Deze sushi is echt een aanrader 👌🏻9-12-2023
Eric4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe lekkerste Poke die ik ken, echter vaak wordt een gekozen ingrediënt niet toegevoegd, dat moet echt beter kunnen!
Vandaag geen zeewier ondanks dat ik dat heb gekozen, echt niet de eerste keer helaas.1-12-2023
Lianne3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceLaatste keer dat ik hier besteld heb! Ruim een uur wachten op 1 pokebowl en dan ook nog zonder de garnalen waar ik extra voor betaald heb. Jammer weer!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-11-2023
Sushi BonsaiHerenstraat 320317745924
Frans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-11-2023